Thursday, September 04, 2008

 

چجوری؟

تو که عروسکی تو که ملوسکی دیوونه ی اون چشاتم
تو که با نمکی، یه دونه ای تکی دیوونه ی اون چشاتم
تو که جونمی مهربونمی میخوام باهام برقصی
تو که نفسی واسه من بسی میخوام باهام برقصی

تو بهم میگی چجوری؟ ...
با من برقص و خودتو بهم بچسبون‌
موهاتو بکن پریشون دل همه رو بلرزون
با من برقص و حال عاشقا رو بد کن
خودمو فقط نگا کن،‌ خاطر خواهاتو رد کن

تو بهم میگی چجوری؟ ...
آره عزیزم تو بیا با من و بیا جلو که من هواتو دارمو تکون بده واسم کمر و باسنو

چجوری اینجوری؟ ...
اینجوری میخوام دل بدی غریبه ها رو تو فر بدی
با صدای من قر بدی ...

چجوری اینجوری؟ ...
بیا میخوام بیام بغل تو وقت زیاده نکن عجله تو نوازش کنم بدنتو
چجوری اینجوری؟ ...

ای مرده شور این آهنگ رو ببرن که با اینکه یه هفته از عروسی میگذره هنوز رو مخمه...هر جا که میرم، تحت هر شرایطی ول کنم نیست...صبح، ظهر، شب، تو خونه، تو اداره، تو دستشویی، موقع جلسه، هرجا میرم دست از سرم بر نمیداره...تقصیر خواننده اون شبه که ده بار این آهنگ خوند...هر وقت هم که خودش نمی خواست بخونه مهمونا درخواست می دادن...صبح چشمم رو باز می کنم هنوز نمی دونم کجام این لعنتی میاد تو ذهنم...حالا خوبه قبل از عروسی هم صدبار شنیده بودمش که حالا عین ندید بدیدها همش ورد زبونم شده...بعضی وقتها اصلا نمی فهمم که دارم زیر لب می خونمش...بازم خدا رو شکر که خوندنم در حد زیر لبه...وگرنه اگه همینجوری پیش بره ییهو وسط جلسه تو اداره میزنم زیر آواز..تجسم کن....ییهو بی مقدمه رو به رییس جلوی مهمونایی که از بیرون اومدن داد بزنم بگم :چجوری اینجوری؟ اون موقع است که اونم بهم نشون میده چجوری...ه


Comments: Post a Comment



This page is powered by Blogger. Isn't yours?