Sunday, February 17, 2008

 

دوستام 1


همیشه به دوستای مجازیم فکر می کنم. تو این مدتی تقریبا یه شناختی از همدیگه پیدا کردیم. هرکدوممون برای خودمون سبک و سیاق خاصی داریم. شیوه نوشتنمون با هم فرق میکنه و از لابلای مطالبی که می نویسیم تا حدی شخصیت خودمون روهم نشون میدیم. ممکنه اونچه که از هم دیگه برداشت میکنیم با دنیای واقعی فرق داشته باشه ، اما ما همدیگه رو با همین ذهنیتی که از هم ساختیم میشناسیم. من حتی چهره دونه دونه شما رو هم تجسم می کنم. اگه تو بعضی از مطالبتون به خودتون اشاره کرده باشین قطعا تو تصویر ساختگی ذهنم بی تاثیر نبوده. برای همین هم بعضی وقتها که به قرار وبلاگی دعوت میشم مردد می مونم که برم یا نه...از یه طرف دلم می خواد دوستام رو ببینم و از طرف دیگه دلم می خواد اون چیزی رو که خودم تو ذهنم ساختم رو حفظ کنم. ه

بعضی وقتها تو مکانهای عمومی مثل آرایشگاه، سوپرمارکت، استخر، پشت چراغ قرمز یا خیلی جاهای دیگه کسانی رو می بینم که ناخودآگاه توجهم رو جلب می کنن. بعد باخودم فکر می کنم که این شخص می تونه یکی از همون کسانی باشه که هر روز بهش سر میزنم و مطالبشو می خونم. ه

هحالا می خوام اون تصویر ذهنی ساختگی رو براتون شرح بدم. لطفا کسی ناراحت نشه...چون ذهنیت که اختیاری نیست.ه

موج: حدودا قد بلند با یه شکم برآمده(اینو خودت گفتی) ،عینک می زنی و رنگ موهات قهوه ای تیره است با پوست گندمی.ه
.
مسافر آسمان: لاغر، قد متوسط ، سبزه ، چشم و ابروی مشکی، تو هم فکر کنم عینکی باشی.ه
.
فریدا: قد بلند، اندام لاغر و کشیده، موهای خرمایی، صورت لاغر با گونه های استخونی.ه.

آرایه: موهای مشکی، چشمهای سبز (فکر کنم تو هم یه جا اشاره کرده بودی)، قد حدود یک و شصت و دو، اندام پر، صورت گرد و پر، گونه های برآمده و لبهای برجسته، همیشه با دامن کوتاه بوتهای بلند مشکی مجسمت می کنم.ه.

لحظه: یه کم چاق، قد دور و بر یک و هفتاد و پنج، رنگ چشم و موی مشکی، پوست سبزه تند (شاید به خاطر اهوازی بودنت اینجوری فکر کردم)، دماغ گوشتی.ه
.
روزانه های مریم: یه دختر ظریف و ریزه ، نمی دونم چرا فکر می کنم دماغتو عمل کردی- موهای مشکی که معمولا دمب موشی می بندی و ابروهایی که خیلی پرپشت نیستن .رو هم رفته با نمکی.ه.

قصه های هزار و یک شب: قد بلند و رنگ چشم عسلی (شاید تاثیر اسمت باشه) با موهای خرمایی روشن بلند و مجعد . تو هم اندام پری داری، وقتهایی هم عینک می زنی.ه.

از خود با خویش: قد متوسط و تپلی با موهای حالت دارکوتاه مشکی، صورت گرد و لبهای باریک، معمولا هم کم آرایش می کنی.ه
دنیای رنگارنگ، رهتاب، مکاشفات فرشوشتر و آبی مایل به بلو، قبلا رویت شدن. پوریا، توهمات با طعم شکلات و مرد نا مرد هم که عکسهاشون رو اگه البته عکس خودشون باشه تو وبلاگشون گذاشته بودن. هرچی بگم تقلب کردم.ه
.
بین خودمون باشه: تو هم قد بلندی و موهای مجعد مشکی داری - یه کم هم سبزه - دندونهای ردیف مرتب نمی دونم چرا همیشه با شلوار جین مجسمت میکنم.ه
.
حاج باران: منو ببخش ولی ناخود آگاه موقع مجسم کردن تو عکس اون خرگوشی که آرایه برات گذاشته بود تو ذهنم میاد...ه
.
نامه های قدیمی: چشمهای درشت - صورت گرد و لبهای گوشتی قرمز تو هم کپلی هستی با قد حدود یک و شصت و پنج. اون عکس تو وبلاگت خودتی؟
.
مهتابی: تنها کسی که فکر می کنم سبیل داره، موهای مشکی مجعد، گونه های استخونی و عینک و بینی عقابی.ه
.
پ.ن: فکر می کنم که همه رو گفتم...امیدوارم کسی رو جا ننداخته باشم چون لینکدونی کار نمی کنه

پ.ن: نظر شما چیه؟

پ.ن: تو بازخونی می بینم بد تیکه ای نیستید ها...!ه

پ.ن: هنوز تموم نشده...ادامه داره




Comments: Post a Comment



This page is powered by Blogger. Isn't yours?