Sunday, September 02, 2007

 

رای

ترو خدا یه سر به اینجا بزنید و نذارید این دختره اوشکول ِ زشت ِ...استغفرالله ...اول بشه...آِی حرص خوردم...آی حرص خوردم...آخه جایی که گوگوش و شهره هستن...برای چی لیلا فروهر باید اول بشه؟...هان؟....به هرکی خواستید رای بدید فقط یه کاری کنید از اون اول بیاد پایین...مسافر عزیز اعتراف می کنم که بهت خیانت کردم...از وبلاگ تو رفتم اینجا اما به ابی رای دادم...ببخشید آخه هر کاری کردم نتونستم بین سیاوش و ابی، سیاوش رو انتخاب کنم...آخه حیف بود...ابی کجا و ...اصلا این رو هم درک نمی کنم ...آخه چطور ممکنه ابی سوم باشه؟
.
پ.ن: پست قبلی با یه کم تغییر گفته های یک دوست خیلی قدیمیم بود که بعد از مدتها باهام تماس گرفت و همین مشکل رو مطرح کرد...بدجوری بهم ریخته بود...اما من هیچ جوابی نداشتم که بهش بدم...برای همین گفته هاشو اینجا نوشتم تا ببینم نظر شما چیه؟
.
پ.ن: آقا امیر اینقدر حرص نخور. بالاخره یک روز هم استقلال میبره و دل شما شاد میشه...انشاءالله...ه
.
پ.ن: میشه یکی منو پینگ کنه؟

Comments: Post a Comment



This page is powered by Blogger. Isn't yours?