Friday, June 16, 2006

 

!!!چه پرادعا

از آدم تقلیدکار اصلا خوشم نمی یاد. منظورم آدمیه که تا ببینه که تو یه کاری کردی اونم فورا اون کار رو انجام بده. مثلا اگه دید موهاتو کوتاه کردی یا رنگشو تغییر دادی، فرداش اون رو با همون مدل مو ببینی. یا اگه یه لباس جدید خریدی، تو مهمونی بعدی همون لباس یا شبیهش رو تنش ببینی. مامانم میگه کسی که این کار رو میکنه یعنی تو و سلیقه ت رو قبول داره. اما من اصلا از این کار خوشم نمی یاد. با آدمهای بی مسئولیت هم اصلا نمی تونم کنار بیام. آدمی که هر کاری رو بهش میسپری یا انجام نمی ده یا بعد از ده بار که بهش می گی آخرشم سمبلش می کنه. همین طور آدمایی که فکر می کنن زرنگن. آدمی که سعی می کنه کاراشو از من پنهون کنه تا به خیال خودش از من جلو بیفته. منم تا می بینمش میفهمم که داره یه چیزی رو از من پنهون می کنه و وقتی تو رفتارش دقت می کنم از همه چیز با خبر میشم. یا یه اتفاق نا خاصته ای پیش میاد که باعث میشه دستش روبشه. حالا فکرشو بکن تمام این خصوصیات یکجا در یک نفر جمع شده باشه و تو مجبور باشی در هفته حداقل سه چهار بار ببینیش.ه

Comments: Post a Comment



This page is powered by Blogger. Isn't yours?