Saturday, March 18, 2006

 

شاید این آخرین پستی باشه که تو سال 1384 می نویسم. برای همین سال نو رو همین حالا به همتون تبریک می گم. نمی خوام حرفهای تکراری بزنم فقط از خدا می خوام که توی سال 85 به هرچی که آرزوتونه برسید. فکر نمی کنم موقعه سال تحویل تهران باشم. قراره بریم شمال. با خانواده من. شاید همین امشب حرکت کنیم. بستگی به کار بابک داره.ه
.
.
به نظر من این روزهای آخر سال خیلی قشنگ تر از تحویل سال و شروع بهاره. همه جا شلوغی و همهمه است. ولی یه شلوغی خوب. پر از شور زندگی . آدم حس می کنه که زنده است. حس می کنه که داره یه تغییری تو زندگیش ایجاد می شه. اما بعدش دیگه هیچ انگیزه ای وجود نداره. شاید خیلی ها از این شلوغی اصلا خوششون نیاد ولی من این کار و تلاش قبل از عید رو خیلی دوست دارم. ه
.
.
در ضمن اونجا دیگه کامپیوتر ندارم. وقتی برگشتم بهتون سر می زنم. فقط تند تند ننویسید که زود بتونم مطالبتون رو بخونم.ه
.
عیدتون مبارک

Comments: Post a Comment



This page is powered by Blogger. Isn't yours?