Sunday, February 12, 2006

 

من دوستش دارم. از وقتی خیلی کوچیک بودم دوستش داشتم، الانم خیلی خیلی خیلی بشتر از قبل دوستش دارم. برام هم اصلا مهم نیست که بقیه راجع بهش چی فکر می کنن یا راجع به من. آخه هر وقت به یکی میگم که من صدای شهره رو خیلی دوست دارم و هرچی آهنگاشو گوش میدم خسته نمی شم بهم میگه: اه اونم خواننده است. ولی به نظر من که نه صداش نه تیپش نه قیافه اش رو هیچ خواننده زن ایرانی دیگه ای نداره. نمی گم که صدای بقیه خوب نیست اما دو رگه ای صداش یه چیز دیگه است. تیپش هم که خداییش از بقیه خیلی بهتره. مخصوصا از اون لیلا فروهر. همین دو هفته پیش بود که یه آهنگشو از بین آهنگهای قدیمیش پیدا کردم و از صبح تا شب یه سره گوش کردم . اصلا هم زده نشدم. اصلا هم حالم به هم نخورد. ه
.
.
خودشم خبر نداره اینقدر ازش تعریف کردم وگرنه کلی حال می کرد...ه
.
.

Comments: Post a Comment



This page is powered by Blogger. Isn't yours?