Monday, February 06, 2006

 

خداییش یواشکی یه کاری رو انجام دادن خیلی کیف می ده. مگه نه؟ حتما همه تجربه کردن. فکرشو بکنید که یه کاری رو انجام بدید و فقط خودتون ازش خبر داشته باشید. چه حالی میده. قدیما از این کارا می کردم اما الان خیلی وقته که یواشکی هیچ کاری رو انجام ندادم. اصلا حس خوبی ندارم.باید زودتر دست به کار بشم. یه چیز دیگه هم بگم. برام کامنت گذاشته بودن که چرا همش از اداره حرف میزنم؟ علتش اینه که من هر روز از ساعت 30/7 صبح تا 5 بعداز ظهر تو اداره هستم و در واقع روزهام رو اینجا میگذرونم. روزی تقریبا ده ساعت یه جا بودن کم نیست که آدم راجع اون حرف نزنه. در ضمن من هروقت که مطلبی رو اینجا میذارم اون چیزیه که فکرم رو به خودش مشغول کرده و به این که چیزی که میگم ممکنه تکراری باشه و یا حوصله بقیه از خوندش سر بره اصلا فکر نمی کنم. این حرفها بخشی از زندگی من هستن. به هر حال از اینکه نظرتون رو گفتین ممنونم و سعی می کنم که کمتر از این حرفها بزنم. خوب بید؟

Comments: Post a Comment



This page is powered by Blogger. Isn't yours?