Wednesday, January 18, 2006

 

مترقیه

من نفهمیدم چی جوری شد که این خانم" م" همون مترقی معروف که ازش براتون گفتم یه دفعه امروز سید شد؟ نمی دونین چقدر اینجا رو شلوغ کرده و از صبح تا حالا همه دارن بهش تبریک میگن و اونم به بعضیا(اینجاش نکته داره که کیا؟) عیدی میده. فکر کنم این هم یه روش دیگه هست و احتمالا یه پله دیگه رو با این روش طی خواهد کرد. حالا بعدا علتش معلوم میشه. در ضمن فردا صبح زود عازم اصفهان هستیم و از حالا بگم که ماشینمون پره که هیچی، دوتا ماشین دیگه هم همراهمون هستن. امیر جون خوش به حالت که دو تایی رفتین. اونجا در جمع خانواده همسر غریب هستم و برام دعا کنین که سالم برگردم. در پرانتز همسر اینجانب اصفهانی نیستن و همگی برای این جشن عروسی اونجا میان. انشاءالله شنبه بعد از ظهر برمی گردیم و یکشنبه در خدمتتون هستم. س
.
.
* در ضمن عیدتون هم مبارک و تعطیلات خوش بگذره

Comments: Post a Comment



This page is powered by Blogger. Isn't yours?