Thursday, December 29, 2005

 

می خوام این هفته هم برم سینما. اما نمی دونم کدوم فیلم رو ببینم. فکر می کنم پیشنها 50 میلیونی قشنگ باشه. به اسمش که میاد. اسمش منو یاد فیلم پیشنهاد بیشرمانه میندازه. (اگه تا حالا ندیدینش حتما ببینید) نسبت به هشت پا هم اصلا حس خوبی ندارم. چون از این خانواده داودنژاد و بازیگریشونو و کارگردانیشون اصلا خوشم نمیاد. شاید این بار از دستشون در رفته باشه و فیلمشون خوب باشه. کافه ترانزیت رو هم هنوز ندیدم. یه بوس کوچولو هم داره اکران می شه. اسمش که انگار شبیه فیلمهای کودکان می مونه حالا تا خودش چی باشه. قبل از مکس می خواستم حکم رو ببینم اما اونقدر ازش تعریف شنیدم که دیگه منصرف شدم (در بخش اول این جمله از افعال معکوس استفاده شده). س
کسی این فیلمهای جدید رو دیده؟ اگه فیلم خوبی دیدید به من هم بگید. چون اصلا دلم نمی خواد وقتم رو صرف دیدن یه فیلم بیخود کنم. س

Comments: Post a Comment



This page is powered by Blogger. Isn't yours?