Sunday, December 18, 2005

 

امروز حسابی سرم شلوغ بود. نه شلوغ کاری. می دونید داشتم چیکار می کردم؟ یه وبلاگ ِ خیلی باحال پیدا کردم. اونقدر جالب بود که میخوام تمام آرشیوشو بخونم. تازه رو همکارام هم تاثیر گذاشتم. اونها هم تا بیکار می شن می رن وبلاگ گردی. بعضی از لینکهای منو اونها هم می خونن
فردا باید کارمون رو تو شورای پژوهشی ارائه بدیم. ساعت ِ 9 صبح. این دکترا هم که از کوچکترین کلمه یا جمله آدم علیه خودش استفاده می کنن تا بپیچوننش. فرقی هم نمی کنه که دکترای چی داشته باشن. هرکی تو رشته خودش حرفه اییه. خدا به خیر بگذرونه

می گم این شغل آزاد هم چقدر دردسر داره ها. از پنجشنبه که شو لباسم رو جمع کردم دارم همینجور با این و اون حساب کتاب می کنم. دو روز کامل هم که ببخشید گلاب به روتون حما.. جا به جایی انجام دادم. سودشو هم که حدس نزدید. اصلا قابل حدس زدن هم نبود. در کل پنجاه هزار تومن گیرم اومد تازه اگه اون مشتری هایی که هنوز پولشون رو ندادن، بدن. خوب حرف مادیات دیگه بسه. یه خرده از معنویات بگیم. امروز باید برم قبض تلفن و برق رو پرداخت کنم


Comments: Post a Comment



This page is powered by Blogger. Isn't yours?